hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 183
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-18

Az építőiparban utazó Scheer Sándorral kötötte meg az üzletet az amerikai cég.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-30

Legalábbis aki akar, választhat játék helyett mesekönyvet is.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-22

Amszterdam helyett immár Londonból irányítják a társaságot.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

A „savóvodka” után itt az okaraliszt.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-04

Túllépnek a fogyasztókon - az idei trendeket elemző cikksorozatunk első része.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-19

A cég budapesti egységeinek száma ezzel 13-ra növekedett.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-22

A személyre szabott termékek iránt egyelőre alacsony az érdeklődés.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Megéri McDonald’s-beszállítóvá válni, mert az étteremlánc hosszú távon is stabil, kiszámítható partner.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

Az Egyesült Királyságban 2019 egyik meg nem nevezett napjára például már írmagjuk se marad a cég éttermeiben.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-04

Varga Csaba Pécsről, egyedüli magyarként került a világ legjobb McDonald’s étteremvezetői közé.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.