hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 95
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-20

A részvétel piacra lépési lehetőség a teljes közel-keleti és ázsiai térségbe is.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

Egy brit szupermarketlánc üzleteiben árulják.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-24

Az új piacok számos lehetőséget tartogatnak a hazai élelmiszerexportnak. 

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-10

Az „eszkimós” védjegyű Mirelite a fagyasztott termékek között a világ második legrégebbi márkája.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

Valószínűleg egy itthon gyártott gyorsfagyasztott termék okoz liszteriózist Európa-szerte a fogyasztókban.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

Muzsek András új piacokra vezetné a sárvári társaságot.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

A globális problémák és a kiaknázatlan piacok számos lehetőséget rejtenek.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

Az elmúlt négy évben a magyar kivitel mértéke évről-évre rekordokat döntött.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Az élelmiszer-kategóriák nagy része helyi márkák erős bástyája. A trend viszont fordulni látszik.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

Az új uniós rendelet kötelező érvényű intézkedéseket ír elő az élelmiszeripari vállalkozók számára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.