hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 93
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-24

Példaértékű helyi összefogást indított egy promócióval a Gyulahús. (x)

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-24

Stéberl András az általa kifejlesztett termékkel az egyik világkiállításon az aranydiplomát is kiérdemelte.

#3
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M
2019-10-11

A versenyre nevezők közül 114 pályázat került be a döntőbe. Food kategóriában 46, Drogéria kategóriákban 16 díjat adott át a kiadó a legjobbaknak.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-11

Az AMC örvendezteti meg az attrakcióval a látogatókat.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-28

Földrajzi árujelző oltalmat szerzett az ital.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-18

A termelés volumene is csaknem 9 százalékkal emelkedett.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A tavalyi évet több mint hatmilliárd forint árbevétellel zárta a társaság.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-16

A 150. születésnapot az Insomnia reklámozza.

#9
Store Insider
2018-04-23

Exkluzív interjú Daka Zsolttal, a Gyulahús Kft. ügyvezető igazgatójával.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-03-05

A rendezvény meghatározó szereplője lesz a sódar is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.