hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 165
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-30

Egyelőre Budapesten és 5 vidéki városban, de mint mondták: "a házhoz szállításban rejlő lehetőségeket még messze nem merítettük ki!"

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

2019-ben magyarországi történetének legjobb évét zárta a vállalat.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-19

Reacty Digital: idén 950 milliárd forint körül alakulhat a hazai online kiskereskedelmi forgalom.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-18

A Rossmann már készül. 

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-16

A koronavírus radikálisan átszabta az ételrendelési piacot is.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-08

Budapesten és környékén immár házhoz is kérhetjük a friss tengeri termékeket.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-05

Népszerű lett az idősek körében is a házhoz szállítás az Allee adatai szerint.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-29

A GfK Hungária több mint 2.700 háztartásban végzett online kutatást a COVID-19 vírus hatásáról.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-19

A környezetvédelmi szervezetek által üdvözölt döntés több iparágat is sürgős lépéskényszerbe hoz.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

Új internetes értékesítési platform indult mezőgazdasági termelők számára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.