hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 122
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-10

Egyelőre 100 háztartást érint a szolgáltatás, de a rendszert működtető vállalkozás fokozatos terjeszkedésre törekszik.

#2
Store Insider
2019-03-21

Elindult az ország első környezetbarát ételrendelő szolgáltatása.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-19

A tesztüzemben egyelőre egy kisebb felhasználói kör tud rendelni az áruházlánctól.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

Francia festők képeit idéző hirdetéseken reklámozza házhozszállító szolgáltatását a McDonald’s.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-11

Önjáró minipiac ötvözi a két típust.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

A gyártójuk szerint a járművek a gyalogosok lábai közt játszva elmanővereznek.

#7
Store Insider
2018-12-18

A csomagolópapírok legfeljebb egy alkalommal újrahasznosíthatók, mielőtt a kukában végzik.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-18

A hazai webshopok éves forgalmuk 35-37 százalékát realizálhatják a karácsonyi időszakban.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-30

Az online FMCG-forgalom kb. 70 milliárd dollárt tett hozzá az e-kereskedelemhez az elmúlt két évben.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-22

Négyszer gyorsabban bővül az online kiskereskedelem a hagyományosnál!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.