hirdetés
2020. február. 19., szerda - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 211
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-14

Napok alatt 36 ezren írták alá, hogy hazánkban is legyenek csomagolás nélküli kozmetikumok.

#2
Store Insider
2020-02-04

Nielsen index: 2,5 billió forintot hagytunk ott a kiskereskedelemben 2019-ben.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-11

A dm megőrizte piacvezető pozícióját: több mint 8 százalékos forgalmi emelkedést értek el.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

7,7 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2019 második negyedévében.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-19

Hogyan lehet meglovagolni a mentes és tudatos healthy-beauty trendet?

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-19

A dm termékpályázatot írt ki dmStart! néven. A pályázat célja, hogy új vállakozásokat karoljon föl. (x)

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Lassul a kiskereskedelem lendülete, de még így is éllovas a régióban.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

#9
Store Insider
2019-03-26

Hogyan változnak a fogyasztói attitűdök a digitalizáció hatására? Melyek a globális trendek, és hol tart hazánk?

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

A sikeres vállalkozások mindig innovációra törekednek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.