hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 208
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

7,7 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2019 második negyedévében.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-19

Hogyan lehet meglovagolni a mentes és tudatos healthy-beauty trendet?

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-19

A dm termékpályázatot írt ki dmStart! néven. A pályázat célja, hogy új vállakozásokat karoljon föl. (x)

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Lassul a kiskereskedelem lendülete, de még így is éllovas a régióban.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

#6
Store Insider
2019-03-26

Hogyan változnak a fogyasztói attitűdök a digitalizáció hatására? Melyek a globális trendek, és hol tart hazánk?

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

A sikeres vállalkozások mindig innovációra törekednek.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Értékben 5,5 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2018 utolsó negyedévében.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-27

Hajlandó többet fizetni a magyar vásárló a hazai védjegyes termékért egy felmérés szerint.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

Élelmiszerre 2018-ban 1835 milliárd forintot költött a lakosság.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.