hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 206
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-19

A dm termékpályázatot írt ki dmStart! néven. A pályázat célja, hogy új vállakozásokat karoljon föl. (x)

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Lassul a kiskereskedelem lendülete, de még így is éllovas a régióban.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

#4
Store Insider
2019-03-26

Hogyan változnak a fogyasztói attitűdök a digitalizáció hatására? Melyek a globális trendek, és hol tart hazánk?

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

A sikeres vállalkozások mindig innovációra törekednek.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Értékben 5,5 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2018 utolsó negyedévében.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-27

Hajlandó többet fizetni a magyar vásárló a hazai védjegyes termékért egy felmérés szerint.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

Élelmiszerre 2018-ban 1835 milliárd forintot költött a lakosság.

#9
Store Insider
2019-01-30

18000 boltban közel 2300 milliárd forintot hagytak ott a magyarok 2018-ban.

#10
Store Insider
2019-01-02

Adott egy izgalmas új termék, de még nem jött el a várva várt áttörés? Hiányzik a kezdő lökés, amelynek segítségével az innovatív termékről beszél mindenki? A dm termékpályázata segít!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.