hirdetés
2020. augusztus. 06., csütörtök - Berta, Bettina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 14
#1
Store Insider
2017-04-07

Az akcióban a pénzügyi nyomozók 42 helyszínen tartottak házkutatást.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-01-12

A forgalmi adó mérséklése a fogyasztói árakban is megjelenik.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-01-22

A szervezők a piaci szereplők közötti párbeszéd előmozdítását tartották a rendezvény egyik legfőbb prioritásának.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-01-06

Az áfacsökkentés kiszélesítése nélkül több tér marad a feketegazdaság számára is.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-12-10

A sertéságazat forgalmán belül az 50 százalékot is elérhette a feketegazdaság.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-11-08

A szervezet reményei szerint a húságazatban bekövetkező áfacsökkenés hamarosan a zöldséggyümölcs-szektort is eléri.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-11-06

A testület többek között a sertésprogram megvalósítására és a húsáfa csökkentésére buzdítja a kormányt.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-10-22

Csalódottak az ágazati érdekképviseletek, miután a kormány által jóváhagyott adótörvény-tervezetből kimaradt az élelmiszeripari áfacsökkentés.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-10-21

Pénteken késő délután benyújtotta a kormány a parlamentnek a jövő évi adócsomagot. A kkv-knak több kedvezmény is jutott, a szörpösöknek azonban netát kell fizetniük januártól.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-10-17

Nem lesz húsáfacsökkentés, de valószínűleg luxusadó sem a kormányzat jövő évi adótervei között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.