hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 587
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-25

Két szektor nyerte az élelmiszeripari EU-s tenderek nagy részét.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-19

Egészség, környezetvédelem, állatjogok.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-19

Új jelölés a sertéshúsnál - nem mindenhol sikerült.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Összegzések és helyzetkép élelmiszeripari szektorokból.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-30

2019-ben az EU-tagállamok felében az ital- és élelmiszer-előállítás bizonyult a legjelentősebb munkáltatónak.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-23

Naponta 700 kamionnyi élelmiszert importál Szlovákia.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-02

Évente 8 százalékkal növekszik a húshelyettesítő termékek piaca.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-13

A sertéspestis piaci hatásai: élénkülő kereslet, növekvő költségek - sok kisebb vágóhíd bezárhat.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-12

Ültetvények tűnhetnek el - a technológiai fejlesztések szükségszerűek.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-31

Idén a fogyasztói árak emelkedése dacára is óriási veszteséget halmoznak fel a nagyobb húsipari cégek

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.