hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 574
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-02

Immár a hurka- és májasgyártással is meg lehet ismerkedni a „TANULJUNK EGYÜTT!” program keretében.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-27

A Kínában elhatalmasodott afrikai sertéspestis tehet mindenről.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-09

Az áfát emelnék a klímaváltozás miatt.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-08-01

360 diák vett részt az országos „szakmakóstoló hét” pályaorientációs nyári rendezvénysorozaton.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-18

A termelés volumene is csaknem 9 százalékkal emelkedett.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-11

Az ASP távol-keleti elterjedése miatt jelentősen átrendeződött a világ sertéspiaca.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-09

Termékelőny: Mérsékelt zsírtartalom, sokféle hasznosanyag.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-03

A hiánypótló kiadvány a kiskereskedelmi élelmiszer-forgalmazók számára készült el.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-22

A projekt az évente több mint 50 000 tonna hús feldolgozásához kapcsolódó folyamatokat teszi hatékonyabbá.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-15

160 település 467 szakképző intézménye várta az érdeklődő diákokat a Szakmák Éjszakája rendezvénysorozaton.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.