hirdetés
2020. augusztus. 15., szombat - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 510
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-14

A magyarok 66%-a vásárolt divatterméket online a koronavírus-járvány idején.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-08

Márciusban a fővároson kívül minden megyében nőtt az üzletek forgalma az év elejihez képest.

#3
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M
2020-06-04

Az élelmiszergyártás új korszakába lépett a Pápai Hús Kft.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-02

A különadó miatt a Spar a teljes működési struktúrában racionalizálja a költségeket.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-20

Az áruházak 90 százaléka vesz részt az élelmiszermentésben. Most 42 millió forintnyi termékadományt adtak.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-07

A vásárlók és a dolgozók is számíthatnak a Coop üzletláncra.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-24

Ezen a piacon gyakran még normál üzemmenet mellett is nehéz pontosan látni a trendeket, most szinte lehetetlent.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-22

Húsvét előtt egyszerre 64 véletlenszerűen kiválasztott üzletben jártak ellenőrök.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-17

A tartalékok felélésével egyre több üzlet kényszerül újranyitásra.

#10
Store Insider
2020-04-09

Az Alza.hu a járvány elleni küzdelemben: arcpajzsokat gyárt kórházak számára 3D nyomtatókkal.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.