hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 45
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

A Rossmann+ hűségprogramot népszerűsítik. A Progressive készítette.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#3
Store Insider
2018-10-05

A kávézólánc személyre szabott ajánlatokkal és különleges ajándékokkal is meglepi tagjait.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Rossmann: 25 éve hódít Magyarországon.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-19

A Shell adatai szeint az elkötelezett vásárlók kilencszer többet költenek.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

Az akcióhoz csatlakozó vállalatok száma folyamatosan gyarapodik.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Öt éves a Tesco online. Az áruházlánc az elmúlt években 20 millió rendelést kézbesített.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-29

Szabadon akarnak mozogni két világ között.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-11-15

A magyar vásárlók hűségesebbek, mint az európai átlag.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2015-11-18

Gyors, kényelmes, követhető.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.