hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 200
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

Korántsem hullott azonban belőle elég.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-08

A szárazság a primőr zöldségekre nincs olyan hatással, mint a szabadföldön termelt gabonafélékre.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

Pillanatnyilag a cég 59 amerikai éttermében lehet hozzáférni a szendvicshez.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

A gyűjtésre vonatkozóan fontos néhány alapszabály betartása.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-06

Gazsi Zoltán vall az Eisberg cégpolitikájáról.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

A verseny témája ezúttal a nyári ételek a hagyomány és a megújulás jegyében.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-28

Magas színvonalon, folyamatosan képesek megfelelni az elvárásoknak a magyar zöldség- és gyümölcstermelők.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-22

Pici pötty Magyarország a chipstérképen.

#9
Store Insider
2019-02-07

Az indiai kormány a korábbi kétszeresére emelte a vöröshagyma exporttámogatását.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-04

A hazai fogyasztói kosárban az uniós átlagnál nagyobb súlyt képviselnek az élelmiszerek, melyek áremelkedése az inflációt is meglódíthatja.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.