hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 310
#1
Store Insider
2019-05-15

Forrás-szintentartás, jó keretszabályok és egyszerű feltételek kellenek az új uniós agrárpolitikában.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-10

Várhatóan csökkennek idén a globális élelmiszerimport-kiadások.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-15

A Magyarországon több mint tíz százalékkal növekedhet az ágazatra fordítható EU-támogatás összege.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-12

Az Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napok nem csak a szakma számára tartogat érdekfeszítő programokat.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Március 20-án ünneplik a víz világnapját és a halak napját.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

Hét ország közös nyilatkozatban kérte a termeléshez kötött agrártámogatások növelését.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-08

Úgy néz ki, nekik például kedvezni fog az új uniós költségvetési ciklus.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-06

Tovább erősödnek a japán - magyar diplomáciai kapcsolatok.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-22

Aggasztó jelentést adott ki a világ élelmezésének kilátásairól a FAO.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

A roadshow  üzenetei tavaly 35 állomásból álló rendezvénysorozaton több mint 1,5 millió emberhez jutottak el.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.