hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 38
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-27

A természetes szaporulat nem fedezi a horgászok igényeit.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-25

Egy óriási ponty után nyomoz a hivatal.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-20

A Nébih szezonális kontrollja vegyes eredményekkel zárult.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-13

Az ellenőrzések során eddig zömében azonnal orvosolható problémákat tártak fel a szakemberek.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-02

Az akció elsősorban az ünnepekhez kötődő termékekre összpontosít.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-09

Július és augusztus folyamán kiemelt figyelemmel ellenőrizte a halértékesítő helyeket a Nébih.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A hatóság idén kiemelt figyelmet fordított a fűszerezett, pácolt, előkészített húsokra, a grilltermékekre.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

A rapsictól több mint 7 kg halat koboztak el a hatósági szakemberek.

#9
Store Insider
2018-07-10

Ezúttal egy orvhorgász és egy orvhalászattal gyanúsítható személy ellen indított eljárást az ÁHSZ.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-03-20

A Tisza árhulláma és a hosszú hétvége sok orvhalászt csalogatott elő.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.