hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 33
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-09

Július és augusztus folyamán kiemelt figyelemmel ellenőrizte a halértékesítő helyeket a Nébih.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A hatóság idén kiemelt figyelmet fordított a fűszerezett, pácolt, előkészített húsokra, a grilltermékekre.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

A rapsictól több mint 7 kg halat koboztak el a hatósági szakemberek.

#4
Store Insider
2018-07-10

Ezúttal egy orvhorgász és egy orvhalászattal gyanúsítható személy ellen indított eljárást az ÁHSZ.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-03-20

A Tisza árhulláma és a hosszú hétvége sok orvhalászt csalogatott elő.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

2018-ban Romániát köszöntötték a kiállításon.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

A NÉBIH halőrei a Fővárosi Horgászegyesületek Szövetségével együttműködve érték tetten az orvhalászt.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

Az ünnep előtti kéthetes mustra során számos szabálytalanságot találtak a szakemberek.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-12-01

Idén mostanáig több 15 ezer horgászt ellenőrzött a hivatal.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-10-12

241 millió forintos uniós támogatást kap informatikai fejlesztésekre a NÉBIH.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.