hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 118
#1
Store Insider
2019-03-22

Duna-Tisza közi Agrár Expót és Gasztronómiai fesztivált 2019. március 23-24-én Kiskőrösön.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Március 20-án ünneplik a víz világnapját és a halak napját.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-08

Úgy néz ki, nekik például kedvezni fog az új uniós költségvetési ciklus.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

A roadshow  üzenetei tavaly 35 állomásból álló rendezvénysorozaton több mint 1,5 millió emberhez jutottak el.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

Márpedig fontos lenne, hogy a lakosság hétköznapi táplálkozásába is beépüljön.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

Sajtótájékoztatót tartottak a halfogyasztásösztönző promóció szervezői.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

Továbbra sem veszít lendületéből a halfogyasztásra buzdító kampány.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

A halfogyasztást ösztönző marketing kampány a Magyar Ízek Őszi Vásárát is útba ejti.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-08

A „Kapj rá!”standja is részt vesz az Egy Csepp Figyelem Alapítvány egészségnapján.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

Egy kolbász- és egy halászfesztivált is útba ejt a halfogyasztást ösztönző roadshow.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.