hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 526
#1
Store Insider
2019-04-29

Nagy érdeklődés mellett, közel 400 fő részvételével lezajlott a 12. Hungalimentaria konferencia és kiállítás.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-09

Minden ötödik növényvédő szer bizonytalan eredetű lehet a gazdák szerint.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

Persze előtte azért egy kicsit kipofozták.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-20

A bizottság első ülését 2019 közepén tervezik megtartani.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-08

Milyen hatással vannak a pálinka ízére és élvezeti értékére a jogszabályi előírások?

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

A szakemberek 2015-ben kezdtek el foglalkozni a bevezetésének gondolatával.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-19

A Hamisítás Elleni Nemzeti Testület tanácsokkal segít elkerülni a hamisított termékeket.

#8
Store Insider
2018-11-13

A magyar fiatalok csaknem fele fogyasztott valamilyen étrend-kiegészítőt az elmúlt évben.

#9
Store Insider
2018-10-24

XI. PANGEA akció: 116 országban 500 tonna hamis tablettát foglaltak le.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

Tavaly óta mindamellett nem változott a nem eredeti termékek iránti hazai kereslet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.