hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 774
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-07

Az Aldi idén is támogatja a Bátor Tábort, amelyet most digitálisan rendeznek meg.  

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

A világon először itthon mutatkozik be a Kozel termékcsalád új csomagolása

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-17

A változtatás többek között az élelmiszerlánc-felügyeleti hatóság jogkörét is bővíti.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-16

Jogellenesen meghosszabbított minőségmegőrzési idejű élelmiszereket vont ki a forgalomból a Nébih.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-10

Az Uniós tagállamok évente akár 15 milliárd eurót veszíthetnek a hamisításból eredő bűntények következtében.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-26

Az ilyen készítmények akár életveszélyesek is lehetnek.

#7
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2020-05-15

Garantáltan hamisítatlan francia hangulatot varázsol a mindennapokba! (x)

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-21

Hamisítási praktikákról rántja le a leplet a Wessling.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-09

A hamisított parfümök és locsolókölnik akár súlyos egészségügyi kockázatot is hordozhatnak magukban.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-03

Nem mindegy, hogy milyen forrásból szerezzük be ezeket a szereket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.