hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1067
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Egyetemisták mérték össze kreativitásukat a „Gazdálkodj okosan! NAK Agrotech Hackathon” nevű erőpróbán.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

Persze előtte azért egy kicsit kipofozták.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-05

Egyszerűbbé vált a gomba fóliasátrak létesítése a NAK által kezdeményezett jogszabály-módosítás nyomán.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

A nagyívű akció során számos szabálytalanságra derült fény az internetes üzletek működésében.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-26

A Bizottság egyértelmű tájékoztatást kér a kereskedőktől az árakról és az árengedményekről.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-25

Az Európai Bizottság 25 ezer euróra emeli a mezőgazdasági termelőknek maximálisan nyújtható összeget.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

Az élelmiszerhulladék megfelezését célzó stratégiát fogadott el a német kormány.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-19

Február 22-től semmilyen, egészséggel kapcsolatos állítás nem tehető a csomagoláson és a reklámban.

#9
Store Insider
2019-02-14

Nébih: mérsékelten csökkent az élelmiszer-eredetű megbetegedések száma Európában.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

A helyi élelmiszerbiztonsági hatóság már kivonta a 12 tonna húskészítményt a kereskedelmi forgalomból.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.