hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4773
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-29

A bruttó hazai termék volumene az első negyedévben 2,2 százalékkal haladta meg az előző év azonos időszakit.

#2
Store Insider >> pályázat
2020-05-29

Új, jelentős értékű pályázati csomagot hirdet az agrártárca.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-28

A június 18-ig tartó promóció fő célja a fogyasztói tudatosság erősítése és a minőségi, tehéntejből készített termékek megismertetése, kiemelve azok pozitív élettani hatásait.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-28

Koronavírus trendek a közvetlen értékesítésben: egészség, digitalizáció, biztonság.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-27

A Costa kávé számtalan termékújdonságát vezeti be Magyarországon a Coca-Cola.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-05-27

Az amerikai piaci lehetőségekkel ismerkedett öt magyar agrár startup.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-27

Új digitális kezdeményezéssel segíti a vállalkozásokat a Telekom.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-25

Házon belülről érkezett az SAP fejlesztőközpontjának új operatív vezetője.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-22

Fenntartható higiéniai megoldást fejlesztett a Geometry a kiskereskedelmi szektornak.

#10
Store Insider
2020-05-22

Az agráriumban és az élelmiszeriparban is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.