hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4548
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-18

Mi is pontosan az Európai Élelmiszerhálózat? 

#2
Store Insider
2019-10-18

II. SZEGA Nemzetek Sajtfesztivál: 25 ország közel félezer sajtkülönlegessége hazánk legnagyobb sajtünnepén.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-17

A GVH engedélyezte az eMAG és az Extreme Digital egyesülését.

#4
Store Insider
2019-10-17

11 startuppal bővül a Start it @K&H inkubációs program.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-17

A 30 százalékot 2019-ben is meghaladhatja a növekedés üteme.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-16

Közzétette az Eurostat az uniós fogyasztói árak változásának alakulásáról szóló végleges adatait. 

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-16

Török, indiai és iráni vezetőkkel tárgyalt a magyar agrárminiszter.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-16

A cél „a közvéleményt befolyásoló tévhitek és előítéletek eloszlatása”.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-15

A Hungaropack Magyar Csomagolási Verseny 2019. évi díjazottjai!

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-15

A közepesnél kisebb méretű hazai cégek digitális fejlettségi szintje nagyon alacsony.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.