hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 144
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Kettős minőség az EU-ban.

#3
Store Insider
2019-02-20

Az Egri Borműhelyt tíz egri borász közös gondolkodása, együttműködésre való törekvése hozta létre.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-23

Az idei Super Bowl a Coca-Cola történeti városában, Atlantában lesz. A hivatalos ital a Pepsi.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-21

Nem csak a hulladék-újrahasznosításról szól a körkörös gazdaság.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-21

A gyártás fenntarthatóságát vagy etikusságát a vásárlás során a nők fontosabb szempontnak tartják.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

A fogyasztók néhány kategóriát kivéve általában inkább részesítenek előnyben nagy cégeket.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

A Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente megkapták a versenyhivatali engedélyeket.

#9
Store Insider
2018-10-25

Idén a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot – ez több, mint 10 százalékos forgalmi növekedés.

#10
Store Insider
2018-10-24

Szabó Ibolya korábban a Telekom belső kommunikációs csapatának vezetője volt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.