hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1354
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Több mint 200 tonna sonkával készül az ünnepre a vállalat.

#2
Store Insider
2019-03-22

Robotizálással, képzésekkel, a szakemberek elismerésével küzdenek a munkaerőhiány ellen a Mapeinél.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Kettős minőség az EU-ban.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-18

A táplálkozási divat teljesen átalakította étkezésünket.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-14

Exkluzív interjú Papp Andrással és Papp Jánossal, a Manna ABC tulajdonosaival.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Új uniós szabályokat fogadhatnak el a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok ellen.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

Az élelmiszeripari gépeket előállító cég a helyi gyártócsarnokába verbuvál munkaerőt a központon keresztül.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

Mostanában sok nehézséggel küzdenek a szektor szereplői.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

Mézüzemet és sertésfarmot adtak át a Vajdaságban a magyar kormány gazdaságfejlesztési programjának részeként.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-28

Magas színvonalon, folyamatosan képesek megfelelni az elvárásoknak a magyar zöldség- és gyümölcstermelők.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.