hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 643
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-25

Nagy István a helyi termékek jelentőségére hívta fel a figyelmet a megnyitón.

#2
Store Insider
2020-05-14

A Vajda-Papír járvány elleni védekezési protokollja nemzetközi példa lehet.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-13

A létesítmények működése elengedhetetlen a helyi termelők, vállalkozások fennmaradásához.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-07

A vásárlók és a dolgozók is számíthatnak a Coop üzletláncra.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-22

A járvány pofonütésszerűen hívta fel a figyelmet az ökoszisztéma pusztulásának következményeire.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-22

Húsvét előtt egyszerre 64 véletlenszerűen kiválasztott üzletben jártak ellenőrök.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-14

Folyamatosan egyeztetnek és megosztják egymással a járvány terjedése ellen bevezetett legjobb gyakorlatokat. 

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-14

A kezdeményezés célja, hogy bővüljenek a nehéz helyzetbe került magyar termelők értékesítési lehetőségei.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-04-08

COVID-19: Az éhezők és rászorulók számára ez egy „krízis a krízisben”.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.