hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-22

A helyreállítási alap létrehozása vízválasztó jelentőségű lehet.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-19

Az unió polgárai aktívan részt vehetnek a felülvizsgálatban.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-29

A vállalat itthon is szervez hulladékgyűjtést a Duna mentén, a Waste Free Oceans-al közösen.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-01

Napokon belül csoportos létszámleépítést jelenthet be a magyarországi Tesco.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-11-22

Átadták az ország legnagyobb szabadtéri vásárterét.

#6
Store Insider >> rovataink >> Greennováció
2013-08-07

Az uniós direktíva alapján indított eljárások többszörös költséget jelenthetnek.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2011-04-28

Ismét némileg kockázatosabbá vált a világgazdasági környezet – legalábbis ez derül ki abból, hogy a Coface újabb országokat minősített le. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.