hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 270
#1
Store Insider
2019-11-25

Lépés a műanyag hulladék csökkentésére és a szegénység elleni küzdelemre.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-22

Ha SPAR-ban, vagy INTERSPAR-ban Persil mosószert vagy Silant vásárolunk támogathatjuk a Bohócdoktorok munkáját. 

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-14

Differenciált teljesítmény egyre nehezebb piaci környezetben.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-30

Carsten Knobel váltja Hans Van Bylen-t a Henkel igazgatóságának élén.

#5
Store Insider
2019-10-22

Az idei BrandFestivalon a „Műanyagbankár” egy egyedi klíma-perspektívát mutat be.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-22

A Henkel és a Rossmann közös akciójában egy 2 millió forint értékű fenntartható játszótér-felújítás volt a tét.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-17

A Schwarzkopf Professional és a Fritz Henkel változást hozna a társadalmilag hátrányos helyzetű fiatalok életébe.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-05

A természetvédelmi akció folyamán közel ötven önkéntes10 tonna hulladékot gyűjtött össze.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-13

A második negyedéves árbevétel és a profit is elmarad a várakozásoktól.

#10
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2019-07-26

Ez a tíz legnagyobb hirdető 2019 első hat hónapjában.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.