hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 279
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-19

A Henkel ismét megerősíti stratégiai irányvonalát a célzott növekedés elősegítésére.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-18

A Superbrands címek egyfajta pozitív visszajelzések a vásárlók és partnerek megelégedettségéről.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-19

A Henkel 10 millió forinttal támogat öt, a koronavírus-járvány elleni küzdelemben aktív alapítványt.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-12

A cég árbevétele sokkal rosszabbul is alakulhatott volna.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-22

A Henkel 50%-kal csökkenti a szűz fosszilis alapú műanyag felhasználást.

#6
Store Insider
2020-04-16

Együtt a COVID-19 világjárvány elleni küzdelemben: a Henkel Magyarország közel 150 millió forint adományt nyújt.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-09

A vállalat ambiciózus célokat tűz ki a fenntartható csomagolás és a klímavédelem területén.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-06

Többek között a lassuló gazdasági bővülés is jelentősen befolyásolta az eredményeket.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-12

Szak Zsuzsanna a Henkel Beauty Care új igazgatója.

#10
Store Insider
2019-11-25

Lépés a műanyag hulladék csökkentésére és a szegénység elleni küzdelemre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.