hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 470
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

A hivatal összegezte tavaszi élelmiszerlánc-ellenőrzése első félidejének tapasztalatait.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

Mosonmagyaróváron folytatta élelmiszeripari ismeretterjesztő sorozatát a NAK.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-02

Az ellenőrök élelmiszer-biztonsági szempontból súlyosan kockázatos körülményeket találtak az egységekben.

#5
Store Insider
2019-03-18

A Lucart kimutatta, hogy újrahasznosított WC-papírral 80% megújuló erőforrás és 38% víz takarítható meg.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

A Közbeszerzési Hatóság és a Nébih egymás munkáját fogja kölcsönösen támogatni.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Interjú dr. Sebők Andrással, a Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft. cégvezetőjével. 

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-07

15 éves a SPAR saját húsüzeme, a Regnum Húsüzem és Oktatóközpont.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-01

9 különböző márkájú menstruációs tölcsért tesztelt a fogyasztóvédelmi szervezet.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-26

Az egységben nagyfokú takarítatlanságot tapasztaltak a Nébih szakemberei.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.