hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 588
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-09

Kínában már látszik, hogyan változnak a fogyasztói szokások.

#2
Store Insider
2020-07-08

A koronavírusok főleg légúti megbetegedéseket okoznak, de vajon terjednek-e élelmiszerek útján?

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

A hatóság csaknem 236 tonna terméket vont ki a forgalomból a szabolcsi vállalkozásnál.

#4
Store Insider
2020-06-30

A koronavírus miatt 10%-kal nőtt az európai kisker forgalma. A napi fogyasztási cikkek hazai piaca 18%-kal bővült.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-30

Egyelőre Budapesten és 5 vidéki városban, de mint mondták: "a házhoz szállításban rejlő lehetőségeket még messze nem merítettük ki!"

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

A cég 15 éve vezette be a HACCP rendszerét.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-23

Interjú Alberto di Leóval, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

A kínai járványügyi központ szerint nem bizonyított, hogy a Covid-19 étkezés útján is terjedne.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-18

Közel 46 millió forint értékben adományozott terméket a Procter&Gamble.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-12

A vészhelyzet alatt felértékelődött az élelmiszerek tartóssága, csomagolt jellege.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.