hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 710
#1
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2019-04-15

A Nestlé termékeit is tartalmazó Instagram posztok pár nap alatt több mint 50,000 emberhez jutottak el.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-12

 Az ár hatásánál, van egy sokkal fontosabb szempont: a hűség.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-04-11

A belföldi sertéshúsfogyasztás kompenzálhatja az afrikai sertéspestis okozta kiesést.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-08

A cég ütős plakátjai azt hirdetik, hogy megéri nőket alkalmazni vezetői pozícióban.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-03

Egy kampány és tanulságai - sztori és meglepő számok.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-18

A táplálkozási divat teljesen átalakította étkezésünket.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-14

Elindult a tavaszi sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#8
2019-03-13
08:30:00

Toborzási és employer branding kampányok a Facebookon / Instagramon, lépésről lépésre. Március 13-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon. 

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-07

15 éves a SPAR saját húsüzeme, a Regnum Húsüzem és Oktatóközpont.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-01

Idén a múlt évhez képest 13 százalékos növekedést várnak a szakértők a hazai digitális reklámpiacon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.