hirdetés
2020. február. 23., vasárnap - Alfréd.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 150
#1
Store Insider
2020-02-18

A Coca-Cola, az Unilever és a Vodafone is aláírták a felhívást.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-18

Egyetlen negyedév alatt.

#3
Store Insider >> rovataink >> Influencer marketing
2019-11-26

Az integrált influencer marketing bizonyította hatékonyságát az új ízesített tejital, a Mizo Milk Shake termék bevezetésének támogatásában.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-15

Az elektronikai termékek szegmensében a a televíziót érdemes választania a hirdetőnek.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-31

Hogyan hirdethet egy influencer? Hogyan kerülheti el a bírságot? Mi számít burkolt reklámnak?

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-26

Elkészült a GfK 2019 évi, nagy online kutatása a lakosság digitális szokásairól.

#7
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2019-07-26

Ez a tíz legnagyobb hirdető 2019 első hat hónapjában.

#8
Store Insider
2019-04-10

27 százalékuk minden vásárlás után megteszi ezt.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-01

Idén a múlt évhez képest 13 százalékos növekedést várnak a szakértők a hazai digitális reklámpiacon.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-27

Főleg a piaci hirdetések növekedése volt a motor,

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.