hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 108
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Tavaly a hazai agrárteljesítmény növekedése meghaladta a világ élelmiszer-termelésének bővülési ütemét.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-07

Két nap alatt elbírálják a 45 millió alatti hitelkérelmeket.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-10

Tisztújító közgyűlést tartott a Magyar Gazdakörök és Gazdaszövetkezetek Szövetsége.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-30

A kkv-k technikai fejlesztésére, illetve a munkavállalók digitális képzésére nyújthat forrásokat.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-02-12

Agrárhitel Garancia program, és bogyósgyümölcs feldolgozóüzem is szerepelt a témák között.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

Hitelfelvevőnként minimum 150 millió forint, maximum 3 milliárd forint igényelhető.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

Mezőgazdasági vállalkozások, termelői szerveződések is igénybe vehetik a megfizethetőbb kölcsönt.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

Az agráriumban és az élelmiszeriparban működő egyéni gazdaságok hitelállománya egy év alatt megduplázódott.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Az ország fővárosába látogatott a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ főigazgatója.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

Az agrárgazdaságért felelős államtitkár is beszédet mondott a Földművesek Napján megtartott rendezvényen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.