hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 673
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-03

A boltok többségében már beszerezhető az édes-savanykás ízű gyümölcs.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-17

Vegyszermentes zöldségtermesztési megoldások kidolgozására nyert támogatást a Zöldségmag Kft.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-15

A napokban véget ért az egyik legfontosabb hazai gyógynövény betakarítása.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-24

A keret 230 millió forint.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-31

Furmintban Magyarország az egyeduralkodó.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-12-05

Agrárszektor 2019 Konferencia: az élesedő piaci versenyben felértékelődő technikákat elemezték.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-04

Az ez évi kiírásban három kategóriában mérettethetik meg magukat a tanyagazdák.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-06

A 134 éve bemutatott süteményt még I. Ferenc József is megkóstolta.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-28

Tavaly Magyarország exportálta a 12. legtöbb kolbászt a világon.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-21

A létesítmény a Szent István Egyetem mezőgazdasági gyakorlati oktatásának egyik kiemelt helyszíne.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.