hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 306
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-13

Tavaly mintegy százezren vettek részt a programon.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-10

Lezajlott az idényt hivatalosan is elindító „közös csapolás”.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-30

Népszerű programsorozatában ezúttal a közvetett tésztakészítési technológia titkaira derít fényt a NAK.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-04-17

Az elmúlt évben a 2-3 százalékos növekedési várakozásokkal szemben 10%-kal nőtt az eladott húsvéti szezonális édességek értéke.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

Hét ország közös nyilatkozatban kérte a termeléshez kötött agrártámogatások növelését.

#7
Store Insider
2019-03-07

Ismét a csúcsboroké lesz a főszerep áprilisban a 10. VinCE Budapesten.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-06

Tovább erősödnek a japán - magyar diplomáciai kapcsolatok.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-06

A sercli lesz az egyik központi témája az eseménynek.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-01

A magasabb elvárásokhoz igazodó vállalatok jelentős árbevétel-növekedéshez juthatnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.