hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 300
#1
Store Insider
2019-03-07

Ismét a csúcsboroké lesz a főszerep áprilisban a 10. VinCE Budapesten.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-06

Tovább erősödnek a japán - magyar diplomáciai kapcsolatok.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-06

A sercli lesz az egyik központi témája az eseménynek.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-01

A magasabb elvárásokhoz igazodó vállalatok jelentős árbevétel-növekedéshez juthatnak.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-28

Magas színvonalon, folyamatosan képesek megfelelni az elvárásoknak a magyar zöldség- és gyümölcstermelők.

#6
Store Insider
2019-02-26

Fiatal programozók közösségi célú applikációi mutatkoztak be a Future Makers Nagydíj döntőjében.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-19

A vendéglátóhelyek a minőség mellett a kínálatra is kevés figyelmet fordítanak.

#8
Store Insider
2019-02-14

A Cornexi a közelmúltban jelentette be a HCN, azaz a hozzáadott cukor nélküli termékportfólióját.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

2018 utolsó hat hetében csak úgy kapkodtak a Deluxe termékek után.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-11

„Olyan, mint egy kiéheztetett ember, aki most annyit eszik, amennyit csak bír” - interjú Töröcsik Máriával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.