hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1913
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Penny
2019-03-26

A NAK és a Magosz által szervezett esemény oka az üzletlánc által 135 forintos áron kínált szlovák tej volt.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Az exporton belül nőtt a magas feldolgozottságú termékek aránya.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-22

A Penny Market szlovák tej akciója heves reakciókat váltott ki.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Kettős minőség az EU-ban.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-21

A kormányzat és az üzleti szféra fejlesztési és befektetési lehetőségekről tárgyalnak.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-18

Londonban és Düsseldorfban népszerűsíti a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum.

#7
Store Insider
2019-03-18

Elemzők 0,8 milliárd dolláros deficitet jeleztek előre januárra az euróövezet áruforgalmi mérlegében.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

Mostanában sok nehézséggel küzdenek a szektor szereplői.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Hazai élelmiszeripari szereplők értékelnek - 130 milliárd forint a tét.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

2018-ban a közösség  tojástermékimportjának több mint fele érkezett a kelet-európai országból.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.