hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 26
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-12

 Az ár hatásánál, van egy sokkal fontosabb szempont: a hűség.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-28

A digitalizációnak és a folyamatos online jelenlétnek köszönhetően átalakulnak az ösztönzés technikái.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-04

A kuponok vásárlásáról készített kutatást a Bónusz Brigád és a GKI Digital.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-10

A vasárnapi boltzár fő nyertesei a hétfő és a csütörtök. A hét utolsó napján a vásárlások 84-ről - 36%-ra estek vissza.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-11

A kényelmi termékeknél is tarol az influencer marketing.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

Az élelmiszer-hulladék legnagyobb részét a háztartások termelik ki magukból.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-05

Nem lineáris megközelítések jellemzik a holnap kereskedelmét.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-09-14
#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-11-20

Többek között a hazai háztartások vásárlási és főzési szokásairól végzett felmérést az Unilever.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-05-28

 Mit gondolnak a láncok a vasárnapi zárva tartásról?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.