hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 596
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-09

3,7 százalékkal nőttek a fogyasztói árak márciusban - az élelmiszerárak is nagyot emelkedtek.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-27

A GKI Gazdaságkutató a tavalyinál alacsonyabb, 3,5 százalékos GDP-növekedésre, számít.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

2019 eleje óta tarta tendencia.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-18

Főleg a szezonális élelmiszerek ára emelkedett, a tejtermékek ára viszont csökkent.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Értékben 5,5 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2018 utolsó negyedévében.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Az élelmiszerárak emelkedése növelte az inflációt - nyilatkozta az MNB főosztályvezetője.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Az előző negyedévi mélyponthoz képest javultak a hazai vállalatok eredményvárakozásai.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

A fogyasztás dinamikája idén 4 százalék körülire lassulhat.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-25

A tavalyi esztendő utolsó negyedévében még emelkedett a mutató.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Éves szinten az élelmiszerek 4,2 százalékkal drágultak az első hónapban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.