Több tévécsatorna (RTL, HBO, Comedy Central) mellett a Cinema City vagy a NetPincér is kiáll a kampány üzenete mellett. A Kreatív is csatlakozik a kezdeményezéshez.
Milyen behatások érik a megbeszéléseken túlmisztifikált Z-generációt? Beszélgetés Takács Ákossal, Barna Péterrel és Trunk Tomi Z-generációs influenszerrel a Cultural Bitesban.
A hatóság még tavaly év végén indított vizsgálatot a BrightWhite termékcsalád forgalmazóival szemben, mert reklámgyakorlatuk vélhetően több szempontból is megtéveszti a fogyasztókat.
Új kereskedelmi csatornává váló közösségi média, mesterséges intelligencia és intelligens hangszórók. Három egyre fontosabb dolog, melyekre jó időben kidolgozni a stratégiákat.
A világ vezető szódagépgyártója influenszerekkel összefogva igyekszik felhívni a figyelmet az egyszerhasználatos műanyaghulladék csökkentésének és az élővizek védelmének fontosságára.
Az E.ON egy integrált pr kampány segítségével teljsen átformálta a cégről alkotott imázsképet. A Salt Communications vendégcikkének szerzői elmesélik, hogyan sikerült mindez.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított a BrightWhite otthoni fogfehérítő rendszer forgalmazóival szemben, mert reklámgyakorlatuk több szempontból is megtévesztheti a fogyasztókat.
Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.
Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.
Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!
Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!
Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés.
Végső nevezési határidő: 2021. április 16.
Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!