hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1626
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-21

Tizenhat kiállítóval jelenik meg az Agrármarketing Centrum az amszterdami PLMA szakkiállításon.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

Az üzemben zabpehelylisztet, zabpelyhet és prémium zabpelyhet állítanak majd elő.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Fogyasztói motivációk: kényelem, ár, fenntarthatóság.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

Az eljövendő évtizedben 100 milliárd forintnyi beruházást tervez megvalósítani a vállalat.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-14

A katasztrófák elleni védekezés jelentősebb gazdasági haszonnal jár a kedvezőtlen hatásuk kompenzációjánál.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-14

Az árbevétele pedig csaknem 10 százalékkal növekedett.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Új magyar termékcsoportokkal is megjelenik az Agrármarketing Centrum.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-05-13

Idén összesen 39 kukorica hibridet tesztelnek a szakemberek.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-10

Az egyszer használatos műanyag termékek visszaszorításában.

#10
Store Insider
2019-05-10

Interjú Németh Ottóval, a Henkel Beauty Care üzletág-igazgatójával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.