hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2116
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-07

A reklámok súyos vádakkal illetik a szövetséget.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-06

Megkezdődött a Kika üzletek átalakítása: októbertől új tulajdonosa, az XXXLutz nevét veszik fel a lánc hazai áruházai.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-06

Házhoz szállított készételeket vett górcső alá a Nébih termékteszt programja.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-05

Szépségipari trendek, változó fogyasztói szokások - első kézből, Vladimir Cuturilo-tól.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-03

Minimum másodszor húzott merészet a mustár amerikai ünnepén egy French’s elnevezésű vállalat.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-31

Hedonista túlélőkre és családos otthonteremtőkre oszlik a nemzedék.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-31

A világjárvány a második negyedévben óriási lendületet adott a globális internetes kereskedelemnek.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-24

Végre a méltatlanul háttérbe szorult kenderlevél is megkapja az általa megérdemelt figyelmet.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-23

Az NMHH piackutatása szerint csökken a hagyományos média fogyasztóinak aránya az internethez képest.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-23

2019 utolsó negyedévéhez képest globálisan 14 pontot zuhant a mutató.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.