hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 331
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-23

A vásárlók a nyertes termékekkel idén március végétől találkozhatnak az áruházlánc 34 hipermarketjében.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-09

Elérhető a válság hatásait fogyasztói szempontból vizsgáló kutatássorozat első heti riportja.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-09

Elindult az új INTERSPAR építése Kaposváron. A teljes beruházás mintegy ötmilliárd forint értékű.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-07

Új biztonsági intézkedéseket vezetett be az áruházlánc.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-06

Április 6-án indul a SPAR és a Főtaxi Csoport új TAXI SHOPPING szolgáltatása.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-02

Egy vidéki hipermarketet és három szupermarketet modernizált a SPAR mintegy 3,3 milliárd forintból.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-27

Milyen változások jönnek a kijárási korlátozás hatására? Lesz-e újabb vásárlói roham? Újabb vásárlási szabályok és nyitvatartás - összefoglalónk.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-26

Új nyitvatartási rendet és további óvintézkedéseket vezet be egységeiben az áruházlánc.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-05

A SPAR honosította meg Magyarországon a negyed évszázada még ismeretlen hipermarket-formátumot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.