hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 313
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-02

A vállalat több saját márkás vajkrém és tejföl termékéről eltűnik a műanyagfedél.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-22

Ha SPAR-ban, vagy INTERSPAR-ban Persil mosószert vagy Silant vásárolunk támogathatjuk a Bohócdoktorok munkáját. 

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-13

Hosszú út címmel, film készült egy értelmi fogyatékosokat fejlesztő közösségről.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-28

A SPAR alapítása óta kiemelt jelentőséget tulajdonít a szakmai utánpótlás-nevelésnek.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-14

A SPAR és a Máltai Szeretetszolgálat formabontó akcióval segíti az egyik legszegényebb hazai település lakóit.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-11

A kaposvári áruházat a tervek szerint 2020 végén vehetik birtokba a vásárlók.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-30

Meglepő ízkombinációk és újszerű termékötletek a SPAR termékinnovációs versenyének legjobbjai között.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

A termékinnovációs megmérettetésen szokatlan ízkombinációk és újszerű termékötletek versenyeznek egymással.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-26

A program folyamán az irodai munkatársak közelebbről is megismerkedhetnek az áruházi miliővel.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-15

A SPAR legújabb hűségakciójával ismét egy kiváló márkával jutalmazza hűséges vásárlóit

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.