hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 9
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

Márkaépítésről, a dizájn szerepéről, fogyasztókat érő hatásról és robogós mosómedvékről beszélgettünk Ipacs Géza grafikussal.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

A MTÜ szakmai szervezetekkel együttműködésben hozta létre.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

Ipacs Géza álmodta meg őket.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-11-30

Vinum Praemium Alapítvány Kuratóriuma kibővített jelöltállító ülést tartott.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-10-06

Exkluzív gálavacsorával ünnepelték kiadónk versenyének nyerteseit kedd este.

#6
Store Insider >> borfesztivál
2016-04-30

A Borászok Barátja különdíj szintén gazdára talált.

#7
Store Insider
2014-12-13

Tokaj-Hegyalja és Villány a favorit.

#8
Store Insider >> borfesztivál
2013-02-04

A Vinum Praemium Alapítvány kuratóriuma összeállította annak az ötven borásznak a listáját, akik idén esélyesek a Borászok Borásza díj elnyerésére. (A listát alább közöljük.)

#9
Store Insider
2010-09-30

Nem várt számban érkeztek be a pályamunkák a „Minőségi magyar bor” pályázatra. A győztes végül egy Etyeket a magyar Provence-szá emelő plakát lett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.