hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1267
#1
Store Insider
2020-07-09

A veszélyhelyzet után is maradnak az élelmiszerbeszállítók számára kedvező szabályok.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-08

Kőbányán most először tűnnek fel a jellegzetes figurák.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-03

A cég a stratégiailag jól elhelyezkedő középmagyarországi Jászkisért mindazonáltal továbbra sem hagyja el.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

2021-től meghosszabbodik a jótállási idő a 100 000 forint feletti termékekre.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

A forgalmazható italmárkák körének korlátozását tiltó törvénymódosítási javaslat számos jogi kérdést felvet.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

A jövőben erősödni fog az uniós tagállamok versenyhatóságainak együttműködése.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

A NAV az egészségügyi veszélyhelyzet hatására növelheti a vizsgálatok intenzitását.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-25

Kutatás: nem csökken a hatékonyság távmunkával.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

Érintésmentessé teszi vízadagolóit egy Bevi nevű cég.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

Mi lenne ha egy app segítségével felépíthetnénk majd lerombolhatnád a szobánkat?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.