hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 84
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-26

A Koch Borászat lett a rendezvény legnagyobb nyertese.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-12

Számos új termékkel készül az ALDI a grillszezonra.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Világszerte nívósnál nívósabb nemzetközi versenyeken díjazzák aranyérmekkel a cég italait.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

A 2018-as évjáratú borok közül 48-at ismertek el aranyéremmel a zsűrit alkotó szakértők.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-27

30 díjnyertes pincészet termékeit kóstolhatták meg a résztvevők az üzleti rendezvényen.

#6
Store Insider
2018-11-23

Az évjárat első borversenyének győztesei között van a Varga Pincészet Aranymetszés Friss Sauvignon Blanc-ja.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-10

Hagyományteremtő célzattal útnak indított programra invitált a Hilltop.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-28

Az áruházlánc Október 17-ig több mint 1100 féle borral és pezsgővel várja a vásárlókat.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-09-15

A fiatal fogyasztók az átlagnál alacsonyabb tudással rendelkeznek a borokkal kapcsolatban, és árérzékenyek is. 

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

A tartós meleg miatt idén két-három héttel korábban érik a gyümölcs.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.