hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 132
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-05

Az ajándékok az ország számos pontjára eljutnak.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-04

Egyebek mellett az időjárás alakulása és a munkaerőhiány emelte meg jelentősen az árakat.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-02

Minden első osztályba lépő gyermek szülőjének a Tesco egy extra szabadnapot biztosított.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-02

Egyre több digitális készülékkel rendelkeznek az iskoláskorúak.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-27

A górcső alá vett termékek nem tartalmaztak egészségre veszélyes nehézfémeket.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-16

Iskolakezdéskor felpörög a kereskedelem, megnő a tanévre szükséges eszközök iránti kereslet és vele az árak is.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-16

Egy alsós gyerek tanévkezdéssel kapcsolatos kiadásai 2018-ban 48 ezer forintot tettek ki.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-14

Jelentősen megváltoztak a tanszerekkel kapcsolatos vásárlási szokások.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-06

A Nagycsaládosok Országos Egyesületével (NOE) közösen ismét tanszergyűjtő akciót indít az Auchan.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-02

Az iskolakezdést könnyíti meg számukra a webáruház.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.