hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 136
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-16

Túl a Black Friday-en: ezek voltak 2019 legszezonálisabb online rendelt termékei.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-15

A magyar netezők kerülik az impulzusvásárlást, tudatosak az árakban, de néha azért elcsábulnak.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-26

45 483 tanszert juttatott el csaknem 1300 családnak, 645 önkéntes segítségével az Auchan.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-24

50 családnak segített a Bonami az iskolakezdésben.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-05

Az ajándékok az ország számos pontjára eljutnak.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-04

Egyebek mellett az időjárás alakulása és a munkaerőhiány emelte meg jelentősen az árakat.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-02

Minden első osztályba lépő gyermek szülőjének a Tesco egy extra szabadnapot biztosított.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-02

Egyre több digitális készülékkel rendelkeznek az iskoláskorúak.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-27

A górcső alá vett termékek nem tartalmaztak egészségre veszélyes nehézfémeket.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-16

Iskolakezdéskor felpörög a kereskedelem, megnő a tanévre szükséges eszközök iránti kereslet és vele az árak is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.