hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 15
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

A  vállalat évi 530 ezer tonna kukoricát dolgoz fel, 230.000 tonna izocukrot állít elő.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Elindították a ,,Gödöllői Program"-ot.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-06-05

Élelmiszeripari részesedést vásárol az Opus Global. Közleményük szerint az ügylet két lépésben valósul meg.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-03-09

Az árak is biztatóan alakulnak.

#5
Store Insider >> rovataink >> innováció
2018-02-27

Termelőink csak úgy maradhatnak versenyképesek a magyar és európai piacokon, ha nyitnak az új trendek felé.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

A tiszapüspöki üzem tevékenysége 185 milliárd forinttal fogja növelni a GDP-t.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A maga ágazatában a rendszerváltás óta példátlan méretű hazai beruházás valósult meg a településen.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-04-10

A termelés értéke 2880 milliárd forintot tett ki.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-03

Nagy István elmondása szerint az európai uniós támogatások nélkül a hazai agrárium mínuszos lenne.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-03-17

A minőség ügye iránt bizonyíthatóan elkötelezett agrárgazdasági szervezetek pályázhatnak az elismerésre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.