hirdetés
2020. augusztus. 13., csütörtök - Ipoly.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 816
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-08-12

9,5 milliárd forint állami kártalanítást fizetett ki a Nébih a madárinfluenza miatt.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-08-11

A beruházások legnépszerűbb céljai az IT fejlesztések.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-11

Az idei újdonságok közül kiemelkedik az antibakteriális toll és filctoll.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-11

A vírus megjelenését követően a kategória értékesítése a vendéglátóiparban gyakorlatilag lenullázódott.

#5
Store Insider
2020-08-10

A kisújszállási Kumánia a járványhelyzet idején is ideális helyszín a cégek számára. (x)

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-10

Egy év alatt radikálisan megváltoztak a vállalatok elvárásai a céges flották terén.

#7
Store Insider >> rovataink >> innováció
2020-08-10

A vírusjárvány következtében alkalmazott újító megoldásokat is elismeri K&H Bank.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-10

Több száz új csomagátvételi ponttal bővül az Alza.hu kiszállítási hálózata Magyarországon.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-07

Sok cégnél maradhat meg a home office és a csökkentett munkaidő.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-07

Bőven fog exportra jutni a gabonából.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.