hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3042
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-24

90 éve bukkant fel a mozikban először a szívós animált tengerész.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-23

Az „okos bevásárlóközpont” nemsokára szerkezetkész állapotba kerül.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-23

A magyar tyúktartóknak nincs elég pénzük ahhoz, hogy felhagyjanak a ketreces tartással.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-22

Szakít az eldobható plasztik poharakkal a rendezvény.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

Felépült az Alföldi Tej új debreceni üzeme, amely Kelet-Közép-Európa legmodernebb sajt- és porítógyára.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-22

Tulajdonképpen korszakos jelentőségű tilalmat fogadott el az EU általános ügyekkel foglalkozó tanácsa.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-21

A Nyírzem cégcsoport 20, a Mecsek Füszért 70 éve alakult meg. 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-21

Pontosabban sikerült élelmiszerként elismertetni egy eddig is létező anyagot.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

2019-ben már öt fesztiválon állít fel ideiglenes üzletet a vállalat.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Fogyasztói motivációk: kényelem, ár, fenntarthatóság.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.