hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 94
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-20

A jó fajtaválasztás hektáronként akár egy tonnával nagyobb termést eredményezhet.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-30

Várhatóan május közepén fog nagyobb mennyiségben megjelenni a piacokon a gyümölcs.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

A hálózat tavaly messzemenően beváltotta a hozzá fűzött reményeket.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-04-11

Újabb tagszervezettel bővült a kárpát-medencei magyar gazdák egyeztető fóruma.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-27

Négyezer károsult termelőnek 7,6 milliárd forintot folyósít az állam.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Remek ötletnek bizonyult a jégkármérséklő-rendszer üzembe állítása.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Első évében, csak a mezőgazdaságban már több milliárd forint kárt előzött meg.

#8
Store Insider
2018-10-31

Javítani kell a hazai búzatermesztés versenyképességét.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A kiállítás középpontjában a precíziós gazdálkodás, illetve a betakarítás gépesítése és a talajmunkák állnak.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

Valószínűleg Apollo is szerepet játszott a dologban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.