hirdetés
2019. szeptember. 19., csütörtök - Vilhelmina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 96
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-09

Fajtánként és termesztő-körzetenként ugyanakkor jelentősek az eltérések.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-24

A testület célja, hogy az almaágazat szereplői a jövőben közösen vegyenek részt a szektor fejlesztésében.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-20

A jó fajtaválasztás hektáronként akár egy tonnával nagyobb termést eredményezhet.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-30

Várhatóan május közepén fog nagyobb mennyiségben megjelenni a piacokon a gyümölcs.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

A hálózat tavaly messzemenően beváltotta a hozzá fűzött reményeket.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-04-11

Újabb tagszervezettel bővült a kárpát-medencei magyar gazdák egyeztető fóruma.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-27

Négyezer károsult termelőnek 7,6 milliárd forintot folyósít az állam.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Remek ötletnek bizonyult a jégkármérséklő-rendszer üzembe állítása.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Első évében, csak a mezőgazdaságban már több milliárd forint kárt előzött meg.

#10
Store Insider
2018-10-31

Javítani kell a hazai búzatermesztés versenyképességét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.