hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 23., péntek - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 896
#1
Store Insider >> Márka
2020-10-15

Több mint 10 tonna higiéniai papírtermék-adománnyal támogatja a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a Betegápoló Irgalmasrend intézményeit a Vajda-Papír.

#2
Store Insider >> Vásárló
2020-10-12

Fenntartható jótékonysági gardróbvásár: 11,2 millió forint gyűlt össze a lánygyermekeknek az idei UNICEF Pop-Up Store-on.

#3
Store Insider >> Vásárló
2020-10-08

Ismét elindítja az alma fogyasztásösztönző kampányát az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC).

#4
Store Insider >> Vásárló
2020-10-08

Újabb társadalmi felelősségvállalási kampányt indít a Magyar Vöröskereszttel együttműködésben nélkülöző családok és gyermekek megsegítésére a Procter&Gamble.

#5
Store Insider >> Márka
2020-10-07

A koronavírus megjelenése is bizonyította, hiszen a krízisek alatt az emberek még inkább az olcsó és tápanyagdús élelmiszerek felé fordulnak.

#6
Store Insider >> Márka
2020-10-06

A hátrányos helyzetű gyermekek több mint 54 000 000 forint összegű támogatásban részesültek az elmúlt öt évben.

#7
Store Insider >> Márka
2020-10-05

A Pop-Up Store idén egy különleges elemmel, egy designer aukcióval is bővül, ahol 23 kiemelt luxus ruhára és kiegészítőre lehet majd licitálni a jó ügy érdekében.

#8
Store Insider >> Vásárló
2020-10-05

Jóllehet, a járványhelyzet miatt idén számos óvintézkedést bevezetnek, a szervezők abban bíznak, hogy a résztvevők így is kedélyes hangulatban fogják átszakítani a célszalagot a futóversenyeken.

#9
Store Insider >> Kereskedő
2020-10-02

A cég a budaörsi áruházának tetejére kihelyezett rózsaszín szalaggal például az emlőszűrés fontosságára igyekszik felhívni a vásárlók, a munkatársak és a környéken közlekedők figyelmét.

#10
Store Insider >> Vásárló
2020-10-02

A jól ismert népi bölcsesség szerint mindennap egy alma az orvost távol tartja. De vajon mennyi a mondás igazságtartalma?

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!