hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 779
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-19

A győztes gyermek labdarúgócsapat képviselheti Magyarországot Barcelonában.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-18

Több fontos kereskedelmi, reklám- és marketingszakmai elismerésben részesült a SPAR Magyarország.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-17

Elindult a szavazás a Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjában.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-06-06

IV. Közép-európai Élelmiszer-pazarlás Elleni Konferencia Prágában.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-06-06

A tejfogyasztás fontosságára hívták fel a figyelmet a Tej Világnapi fesztiválon.

#6
Store Insider
2019-06-06

HENT-OGYÉI: a magyarok 40%-a szerint kockázatos az internetes gyógyszervásárlás.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-30

60 millió forint értékű élelmiszer a Heim Pál Gyermekkórháznak.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-23

Két év alatt 43 százalékos csökkenést sikerült elérni.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

Nemes ügy érdekében indít közös akciót a Tesco, a Mars és az Élelmiszerbank.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.