hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 757
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

A cég például a rászorulók segítését és a sportot népszerűsítő programok támogatását is kiemel-ten kezeli.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

Az ásványvízgyártó karitatív akcióra hívja a futás szerelmeseit az idei Telekom Vivicittá Városvédő Futáson.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-27

Az UHT-tej térnyerését hozhatja az áfacsökkentés.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

Hűvösre téve.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-07

Egy környezetvédő szervezet egymillió dollárt ajánlott az egyházfőnek, ha a nagyböjt alatt nem fogyaszt húst.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-05

A Tesco kivonja a nem újrahasznosítható csomagolásokat.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-30

2018-ban már több mint 100 ezer rászorulót támogatott napi élelmiszer-adománnyal a vállalat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

Idén január 21-től február 17-ig tart a cég „Ön választ, mi segítünk” nevű közösségi programjának szavazása.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-15

A Tesco plakátokon hívja fel a vásárlók figyelmét az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem fontosságára.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

A SHARE sörmárka alapítói a beérkező profit 100 százalékát az utolsó fillérig jótékony célra fordítják.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.