hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 40
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-10

Van, hogy a felelősségvállalás beépül a profitcélok mellé, a vállalati „DNS-be”.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-15

A NaturAqua pszichológus-beszélgetőkörökkel a korababák szüleinek nyújt mentális segítséget

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-06

A Nagycsaládosok Országos Egyesületével (NOE) közösen ismét tanszergyűjtő akciót indít az Auchan.

#4
Store Insider
2019-07-16

Minden eddiginél szélesebb körben indul a magyarok kenyere- 15 millió búzaszem program.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-20

Ajándék laptoppal jutalmazta a Szentkirályi Általános Iskola kitűnő tanulóit Balogh Levente.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-17

Elindult a szavazás a Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjában.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-30

60 millió forint értékű élelmiszer a Heim Pál Gyermekkórháznak.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-27

Közel 10%-os növekedés: több mint 617 milliárd forint forgalmat realizált a SPAR 2018-ban.

#9
Store Insider
2018-12-21

Rendhagyó köszönet: az Élelmiszer szaklap online felületén üzen a kollégáknak a Szintzis Zrt. (x)

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-23

A Black Friday ellenzői kampányszerűen megvalósítják a saját alternatív péntekjüket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.