hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 465
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-25

Saját adománya mellett jótékonysági gyűjtést is indított az ásványvízmárka.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-22

A Zalai Szafari Klub Vadásztársaság két tonna vadhúst adományozott nélkülöző zalaegerszegi családoknak.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-11

Hogyan kapcsolódik a Pricer és az adományozás? 

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-08

Új akciójával egyszerre két probléma megoldásában is segítséget nyújthat a tengerentúli agrárminisztérium.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-23

A gazdák adományait a koronavírus sem állíthatja meg.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-17

Az ital gyártója palackonként 500 forintot adományoz egy jótékonysági alapítvány számára.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-03-30

Vitamindús alapanyagokat kaptak a Szent László kórház hősei.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-19

Joghurtot és vaníliás tejet juttat a rászorulóknak az Élelmiszerbankkal közösen a Fino cégcsoport.

#9
Store Insider
2020-03-13

Hét kategóriában díjazták 2019 legkiválóbb menedzsereit.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-05

6000 munkavállalóját mozgósította a Lidl.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.