hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 564
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Új uniós szabályokat fogadhatnak el a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok ellen.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-01

Az élelmiszer-termelés gazdálkodó szervezeteinek 2017-es pénzügyi helyzetéről tett közzé elemzést az AKI.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-25

A megfelelő képesítéssel rendelkező dolgozók utánpótlása akadozik a szektorban.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-02-19

Az Agrárdigitalizációé és a megújuló mezőgazdaságé a jövő.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-08

Tőkebefektetéseket és cégcsoporton belüli átszervezéseket is érint a Brexit.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

Rendületlenül folynak a Digitális Agrárakadémia elindításának előkészületei.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Sok járulékos előnnyel jár a legalacsonyabb fizetés értékének megemelése.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-02

Értékes tapasztalatokkal gazdagodott ausztriai tanulmányútja során a NAK sertéságazati munkacsoportja.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

Az anyag ellátási láncának átrendezése sok mélyszegénység sújtotta országot komoly jövedelemhez juttathatna.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

A befizetést az egyes adónemeknek megfelelő számlaszámra kell teljesíteni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.