hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 571
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-21

Rontott előrejelzésén az OECD.

#2
Store Insider
2019-05-15

Forrás-szintentartás, jó keretszabályok és egyszerű feltételek kellenek az új uniós agrárpolitikában.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-01

Április 30-ig vásárolhatnak kedvezményesen helyet maguknak a 79. alkalommal megrendezett eseményre.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-28

Az új cafeteria szabályok nyomán érezhetően csökkent az ebben  gondolkodó vállalkozások aránya. 

#5
Store Insider
2019-03-22

A magyar mezőgép-piac 2018-ban is dinamikusan növekedett, ezzel rekordforgalmat ért el.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Tavaly Magyarországon a bruttó átlagkereset 337 500 forint volt.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Új uniós szabályokat fogadhatnak el a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok ellen.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-01

Az élelmiszer-termelés gazdálkodó szervezeteinek 2017-es pénzügyi helyzetéről tett közzé elemzést az AKI.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-25

A megfelelő képesítéssel rendelkező dolgozók utánpótlása akadozik a szektorban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.