hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 683
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-18

Az Európai Unió innovációs teljesítménye négy egymást követő évben javult.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-18

A márka nevét veszi fel az Aréna és a chill zóna, a Dreher 24 pihenőszigetet kap, az Asahi a VIP-ben jelenik majd meg.

#3
Store Insider
2019-06-06

Limitált csomagolással és történelmi plakátjainak újraértelmezésével ünnepli alapításának 165. évfordulóját a sörgyár.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

Felépült az Alföldi Tej új debreceni üzeme, amely Kelet-Közép-Európa legmodernebb sajt- és porítógyára.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

A KKM Japán látogatásán a magyar élelmiszerexport is szóba került.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-14

Az árbevétele pedig csaknem 10 százalékkal növekedett.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-03

A magyar küldöttség a regionalizáció elvének használatára ösztönözte a helyi illetékeseket.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-26

A felkelő Nap országában már kelendő az ital.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

A csokoládé a Matcha tea közkedvelt ízvilágát hozza el a magyar fogyasztókhoz.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.