hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 701
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-29

A hazai tenyésztők a tőkehús 70 százalékát külföldön értékesítik.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-07

A Nestlé egyelőre csak Japánban újít.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-07

Az International Wine and Spirit Competition versenyen szerzett aranyérmet az ital.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-02

Interjú Wilheim Gáborral, a Dreher marketingigazgatójával.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-01

Az élelmiszerek külkereskedelme 916 millió euró aktívumot hozott.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-07-30

Bővült a globális sörpiac, hazánk is számottevő sörexportőr.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-25

Anna G. Metaxas előadására bártulajdonosok, bartenderek, gasztrobloggerek és újságírók jöttek el.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-24

A Nemzetközi Valutaalap szerint a világgazdaság lassabban nőhet az előző prognózisában megfogalmazott ütemnél.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-24

Erős élelmiszergazdasági export növekedés folytatódik az Európai Unióban.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-19

Az AB InBev bejelentette, hogy a japán Asahi számára értékesíti a Carlton & United Breweriest.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.