hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 674
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-02

Egy leendő japán étteremben a vendégek testéből származó minták alapján képzett szusit fognak felszolgálni.

#3
Store Insider
2019-03-18

Az Ekol alapítója visszavásárolta cégének részvénytöbbségét.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

2018-ban a közösség  tojástermékimportjának több mint fele érkezett a kelet-európai országból.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-06

Tovább erősödnek a japán - magyar diplomáciai kapcsolatok.

#6
Store Insider
2019-03-05

Látványkonyhával is készült az Agrármarketing Centrum a FOODEX Japan kiállításon. Az eseményen 14 magyar kiállító mutatkozik be az ázsiai piacon népszerű termékekkel.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-20

A Matcha zöld teás KitKatet az ázsiai államban kapható rengeteg variáció egyik legkelendőbb változata ihlette.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-12

Több mint egy évtized után változik a Dreher Classic receptje, megjelenése és neve.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

Többek között erről beszélt az agrárminiszter a 12. Budapesti Mangalicafesztivál hivatalos megnyitóján.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-01

Az EU‒Japán kereskedelem évi 36 milliárd euróval bővülhet a megállapodás teljes körű végrehajtásával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.