hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1135
#1
2019-06-07
08:30:00

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-21

Mennyiben követel meg más paramétereket egy kényelmi üzlet?

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-21

Rekordot döntött az EU papír- és hullámkarton-újrahasznosítás terén.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

Trendek az Auchan idei kültéri bútor választékában.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Lassul a kiskereskedelem lendülete, de még így is éllovas a régióban.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-15

Több irányelv is módosult a Magyar Élelmiszerkönyvben.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-14

Az elkövetők kávé, cukor, csokoládé és energiaital kereskedelmével foglalkoztak.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-10

Várhatóan csökkennek idén a globális élelmiszerimport-kiadások.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-09

Izabela Wajnert vette át a cég Nescafé üzletágának irányítását.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-06

Két skót vállalkozó elmés ötlettel lassítaná le az erdőirtások globális sebességét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.