hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1156
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-18

A Coca-Cola HBC több országban is elindítja a Costa Coffee forgalmazását 2020-ban.

#2
Store Insider
2019-07-16

Így készült gyermekkorunk kedvence.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-15

Új évfolyammal indul az ország első, diplomás Csokoládé-, kávé-, teakészítő mesterképzése

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-12

A brazíliai termés busás, a helyi valuta értéke pedig napjainkban zuhan.

#5
Store Insider
2019-07-12

Interjú a Variola Zrt. fiatal tulajdonosával, Müller Ádámmal.(x)

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-11

Innovatív, fenntartható és élményközpontú megoldásokra épül a Nespresso megújult Andrássy úti Boutique-ja.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-09

Éves szinten átlagosan 3,4 százalékkal nőttek a fogyasztói árak.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-08

A sajátmárka a zenész saját sajátmárkája.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-05

Az Emirates ettől függetlenül egész évben rengetegféle csokis finomsággal örvendezteti meg az utasokat.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-07-04

A Coca-Cola HBC és a Lavazza lezárja eddigi együttműködését Magyarországon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.