hirdetés
2020. július. 14., kedd - Őrs, Stella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1257
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

A két új pályázat a koronavírus-járvány okozta válság átvészelésében nyújt segítséget a termelőknek.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

A csokoládé kedvező élettani hatásának fokozhatóságát vizsgálják a Szent István Egyetem kutatói.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

A forgalmazható italmárkák körének korlátozását tiltó törvénymódosítási javaslat számos jogi kérdést felvet.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

Az új koronavírus miatt a hazai vendéglátóipar nagyobb nehézségekkel küzd, mint valaha.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-29
Costa Coffee esettanulmány: a járvány okán a fogyasztói szokások is átalakultak: a kávézók helyett az otthoni kávéfogyasztás került előtérbe.
#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

A cég 15 éve vezette be a HACCP rendszerét.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-24

Az áruházlánc prémium sajátmárkás termékei között magyar finomságok is vannak.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-16

Árpa alapú tejalternatívát árul az USA-ban egy Take Two Foods nevű cég.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-16

A svájci cégóriás sem hagyja figyelmen kívül a folyamatosan változó fogyasztói és étkezési szokásokat.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-15

Kiválasztották a Magyarország Cukormentes Tortája verseny döntőseit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.