hirdetés
2020. március. 28., szombat - Gedeon, Johanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1229
#1
Store Insider
2020-03-26

A Kométa teljes kapacitással termel.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-23

Mintegy kétmilliárd ember él olyan államokban, melyekben komoly gondot okoz a megfelelő színvonalú vízellátás.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-19

A piac nem számít üzletnek, a nagykernek is le kell állnia - nyitvatartás üzlettípusonként.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-18

A Deloitte szerint a magyar cégek számára most az adó- és járulékcsökkentés jelentené a legnagyobb segítséget.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-17

Négy ízesítésben kapható a különlegesség.

#6
Store Insider
2020-03-16

Magyarország is lezárja a határait, csak az élelmiszerboltok és gyógyszertárak maradnak nyitva.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-11

A kávét önállóan felmelegítő alumíniumdobozokat mutatott be egy amerikai cég.

#8
Store Insider
2020-03-06

A Nestlé megerősítette azon vállalását, hogy egyharmadával csökkenti az újonnan gyártott műanyagok felhasználását.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-05

A SPAR honosította meg Magyarországon a negyed évszázada még ismeretlen hipermarket-formátumot.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-27

A Nébih kéri a lakosságot, hogy aki vásárolt a termékből, ne fogyassza el azt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.