hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 63
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-11

Ez lesz a vállalat eddigi legnagyobb egysége.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-23

Egyre nagyobb csinnadrattával lehet csak átlépni a fogyasztók ingerküszöbét.

#3
Store Insider
2019-08-23

A Dolce Gusto kávék sokszínűségére épít a Spar új reklámja

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-15

A SPAR legújabb hűségakciójával ismét egy kiváló márkával jutalmazza hűséges vásárlóit

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-22

Idén Pap Rebeka képviseli hazánkat a kávézólánc által szervezett nemzetközi bajnokságon.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-11

Innovatív, fenntartható és élményközpontú megoldásokra épül a Nespresso megújult Andrássy úti Boutique-ja.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-07-04

A Coca-Cola HBC és a Lavazza lezárja eddigi együttműködését Magyarországon.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

Trendek az Auchan idei kültéri bútor választékában.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-24

Az áruházlánc a német cég csúcsminőségű sütőedényeivel és főzőalkalmatosságaival várja a vásárlókat.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

A régió startup világának legnagyobb fesztiválja Budapesten.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.